Ben de 32 +2 yim ara ara kanamam olur .Hep kanamalı geçti hamileliğim plasenta rahim de .Bu akşam bebek aşağıda toplandı kasıklarımda bi ağrı ,magnezyum içiyorum 2 , 3 saat devam etti ağrı biraz da geçmese hastaneye gidecektim ama kasıık ağrısı geçti sadece toplanıyor biyere .başlıyor tekmelemeye ne zmaana kadar sürecek 😩