C1-bebek Kızlar yemek yediginizde bebeğinizi migdede hissediyormusunuz ben yemek yedigimde direk migdeme çıkıyor ölcem
byzza16 C1-bebek evet maalesef benimde öyle. Birşey yiyince hemen şişiyo midem yiyemiyorum. Bebek büyüdükçe mideye baskı yapıyormuş
Momasli C1-bebek bende de oluyor yemekten sonra özellikle midemde kıpırtı gibi oluyor . Ama bebeğin hareketlerini o kadar yukarda hissetmek için erken olduğunu da düşünüyorum