Arkadaşlar dün bebeğin hareketsizliğinden çok korkup kontrole gittim nst çekildi her şey normal ama hala hareketsiz sabahtan beri 2 kere anca hareket etti. Neden böyle anlamıyorum her şeyi denedim tatlı sola yatma vs. Ne oldu bu hafta ben anlamıyorum bi türlü içimi rahatlatamıyorum :(