byzza16 Kızlar 32.haftaya girdik bu haftaya kadar gayet iyiydm ama dünden beri ağırlaştığımı hissediyorum yalancı kasılmalar var gibi karnım ağrıyor dinlenince geciyo sizde nasıl durumlar?
Mrv135 byzza16 31+4 iki iş yapıyorum sonra yatıyorum. Biraz egileyim falan karnim aşırı sertleşiyor, süpürge yapınca efsane ağrıyor.
Ahsenmom byzza16 12 den sonra 32. Haftaya gireceğim. Aynı şeyleri hissediyorum ayakta 5 dakika kalsam yoruluyorum. Magnezyum kullanıyor musunuz? Ağrılar için. Dün içmeyi unutmuşum gece delirdim resmen ağrıdan bacak kol heryerim uyuştu
annebebek6748 byzza16 bende ayniyim 32 ye girince ciddi agirlasiyosun. Bide bazen ayaga kalkinca sanki asagi dogru cekiyo karnimi gibi hissediyorum. Basi asagiya donmus ondan basi mi baski yapiyodur bilmiyorum. Ilk kalktigimda tam dogrulamada yuruyorum resmen.
byzza16 Mrv135 aynen benimde evi süpürdugum zaman yada biraz iş yaptigim zaman karnım hemen sertleşiyor doktorum normal dedi bu aylarda
Emedko Mrv135 aynen bende 31+3 üm iş yaparken benimde karnım aşırı sertlesiyor. Dinlenince normale dönüyor bir süre sonra .
Mrv135 byzza16 Ben de öyle olduğunu düşünüyorum bir de benimkinin başı aşağıda o yüzden eğilince falan kasığımda değişik bir his oluyor.
byzza16 Ahsenmom evet magnezyum kullanıyorum günde 1 kere ama doktorum ağrılarımın fazla olduğu günler günde 2 kere de kullanabilirsin dedi. Evet bebeğimin hareketleri canımı çok acitiyor bazen ☺️ Kemikli bir yeri denk geliyor sanırım hissediyorum 🤭
Mrv135 Ahsenmom Evet son bir iki gündür acitmaya başladı gibi. Yani net olarak canım yanıyor diyemem ama tekmeler biraz acitmaya başladı. Bundan sonrası gümbür gümbür anladığım kadarıyla.
byzza16 annebebek6748 aynı aynı benimde o şekilde. Demek ki 32.haftada oluyor bunlar ☺️ Evet benimde aşağıya baskı yapıyor doktoruma sordum kafası aşağıda olduğu için ağırlık yapıyodur dedi
Ahsenmom byzza16 bende günde 2 tane içiyorum. Bu kadar acıtması bazen beni endişelendiriyor🤷 ama en güzel his tabi 🌸
Mrv135 Emedko Evet benim de Allah’tan yatınca geçiyor. Ama uzaninca nefes almakta zorlanmaya başladım arada bir. Sanırım bundan sonra normal bu durumlar.
Mzyyn1903 ✋🏻 32. haftadayım bendede aynı bugüne kadar hamileliğimi anlamıyordum bu haftada bir ağırlık geldi hiç bişey yapamıyorum
minisinannesiiii byzza16 benimde ayni valla özellikle pelvik kemikleri mi ne deniyo aşırı ağrıyo bide biraz yorulunca bebek hemen bi tarafa toplanıyo rahmimde de aşırı baskı var Allah yardım etsin hepimize çok zorluyo ağrılar