fatosb_ Yarın 37 haftalik oluyorum bebeğin suyu azaldığı için salı günü yatisim yapılacak ve doğum başlatılacak. büyük ihtimal suni sancı verilir. Açılmanin kolay olması için neler yapilabilir
Gamzess1 fatosb_ Benimde böyle bi sorunum var da bebeğimin suyu az sizinki kaç ml biliyor musun canım? Bizimki 54 ml çıktı 37 haftamda şimdilik idare eder denildi 38 oldum yarın kontrolüm var karar verilecek bize de doğum için bide hiç açıklığın var mı bakıldı mı sana