nurcanqx Kızlar her gün buz yiyorum çok sıcaklardan bunalıyorum çünkü aranızda var mı böyle buz yiyen yada sıkıntı yaşayan
Arya-12 nurcanqx bende senin gibiyim canım bir sorun olur diye korkuyorum hergün mutlaka buz yerim inş bişey olmaz
Yagmur2712 nurcanqx o daha boğazından inerken buz olmaktan çıkıyordur merak etme sen hiçbirşey olmaz.
nurcanqx Arya-12 İnşAllah canım gerçi bebeğe gidene kadar midede kaynıyodur diye düşünüyorum ama 😅 yine de korkuyorum bişey olur zarar verir diye
Minigim38 4,5 ay bulantimi hafifleten tek seydi hiçbir ilac fayda etmeyince doktorum tavsiye etti buz yememi kışın ortasında çatır çutur yedim walla