Hemdemmm Gizemmm35 bende ailem biliyo bide kaynanam başkalarına söylemek için 3 aylık olmasını tercih ederim aileler de söylemiyor
Deletedmom_51 Eldgrn Şubat doğumlu mı olacak 😍 ben de normalde 10+3 ama doktor bir hafta önden gidiyoruz dedi 11+3 diyecekmişim🌸😍
biranneadayi15 Hemdemmm 10+5 e geldim ama nasıl geldim bir ben bilirim zaman durdu sanki bir an önce 30 haftaları aşmak istiyorum geçmiyor günler 😌