Lito Dün benim de öyle oldu belimin ağrısından uzandigimda kalkamadigim için hiç uzanamadim bile. Baş edemiyorum valla bir de evde iki kişiyiz, çocuk yok. 31+4 de böyleyim son haftalarda nolurum kim bilir. Siz uzanın sola yatın dinlenin bu saatten sonra kalkmamaya çalışın. Bir de magnezyum alın iyi gelir ağrilariniza.