Ben yaptırmadım hiçte pişman değilim tatlım , tabii herkesin eşiyle birlikte vermesi gereken bir karar bu
Testin sonucunun %100 bir güvenilirliği olmadığı için yaptırmamak daha mantıklı geldi Allah korusun bebeğimden asla vazgeçemezdim zaten
Yani testi yaptırmadı aklıma bile gelmiyor keşke yaptırsaydım diye