Emineyldrm Ne kadar surede iyilesti dikisleriniz ? Dikislerimm acildi galiba korkumdan doktorada gidemiyorum psikolojim bozuldu lohusa depresyonuna girecem yakinda uykularim kaciyor . Dikislerim acildiysa tekrar dikermi yoksa kendi kaynamasinimi bekler ? Tekrar dikis derse anestezi yaparmi ?
Cismmpoyraz48 Emineyldrm 10 günde iyileşti bnm acilma varsa tekrar dikiş atılıyor cnm nasl anladin acilma olduğunu
ZeynepSabancay Emineyldrm çok kısa sürede iyileşmişti benim ama bi arkadaşımın defalarca dikti doktor dikişler kaynamadı bi türlü. Aynayla bakabilirsiniz az çok anlarsınız.
Cismmpoyraz48 Emineyldrm benimde hafif şişlik olmuştu ama dikislerimde acılma olmamıştı doktoruna görün bi cnm öyle bsy hissediyorsan
Beyazgul Bende normal yaptım , benimde kanamam 20 gün sürdü dikişlerim çabuk geçti ... tatlim tuvalete çıktığında çok zorlamayan lazım kendini ... suda değmemeli , deysede sac kurutma makinasıyla kurutman lazımdı .. ben öyle yaptım hiç skıntı yaşamadım ... aynayla bir kontrol et canım ...
Cismmpoyraz48 Emineyldrm dikisleri zorlamısmiydn hiç buyuk tuvaletinde veya oturup kalkerken olduysa öyle aclma olmuş olblir durduk yere aclmaz cnm belki intihap da kapmış olablir
_emymom_ Kızlar benim de 15 gün oldu dogum yapalı acı sızı yok ama taharet yaparken elime hala hafif şişlik geliyo bakamıyorum aynayla da korkumdan Ama bişey de hissetmiyorum iltihap kapsa yada dikiş açılsa hissederim demi
Emineyldrm Merve198i88 yapiyorum canim o konuda cok titizim ama bilmiyorum yaa korkuyor insan bidaha dikis lafi duymaya
Merveozcelikcckl Emineyldrm 27 gün oluyor dikişlerim düştü ama çok sert yaranın olduğu yer normal mi ki acaba