Sarahh Haticerdi kızımda turşu çok yiyordum şimdi oğluma hamileyim ilk aylarda limon , erik istiyodum şimdi pasta tarzı tatlı şeyler
Mervesya Haticerdi oglumda baklavanin yaninda tursu yedim suan yine hamileyim tatli yiyince icim kalkiyo istiyorum ama yiyemiyordum eskili soguk seyleri seviyorum dun kizim oldugunu ogrendim
smls19 Yani ilk bebeğim erkekti hep ekşi yedim bu bebeğim kız hep tatlı yiyorum ama tam tersini söylerler bence alakasız 🥰
Sudemceylan İki kızımda da hamileliğimde eşki tuzlu acı turşu hep böyle şeyler canım istiyordu şuan 33 haftalık hamileyim bunda acı şalgam ve erik çok istiyordu canım 3 numara da kız 🥹🥰
Dln_elmas Bence hiç alakası yok iki kizim var onlarda hep ekşi aşerdim erik limon mandalina vs. Sabah cok bulantim oluyodu Şuan üçüncü gebeliğim erkek dedi doktor aynı şeyler ekşi aşerdim tek farki hiç bulantım olmadı sağlıkla gelsin bebislerimiz..🌼
Adacan Dln_elmas ay babam bide doğum ayı ve hamile kaldığın ayla ilgili yorum yapıyor ve adam hep tutturuyo nerden ogrendiyse 😁 mesela ben Haziran doğumluyum bebeğim Aralık sonu Ocak başında doğacak direkt kız bu çocuk dedi oğlum da Nisan da doğdu onada erkek demişti
Adacan serdemgunes evet çok kusarsan kız oluyo genel de erkek de daha rahat geçiyor bide kız daha az tekme atiyor
serdemgunes Adacan ablam doğuma kadar doğumunda bile kustu ama bebeği erkekti bence herkeste geçerli değil eşimin teyzesi de çok kusuyordu o da erkek bütün hamilelikler farklı bence bünyeyle de etkisi olduğunu düşünüyorum 😊
Adacan serdemgunes benim ilk bebeğim erkek 2 hafta sadece midem bulandı buda kız 17. Haftadayim hala kusuyorum. Sevgiler 😁 bunyeylede alakalı olabilir tabiki ama asermeden daha belirleyici kıyaslarsak
Adacan Dln_elmas qama geçen gün burda bı kızda eşiyle kendisinin doğum tarihini istemişti bide dogurcagi ayı oda öyle hesapliyordu valla bişe diym mi berberden korkacaksın 😁