ayseoznur bende yarın 39 olacağım 37 den beri sancım çıkıyor açılmam yok doktor artık bebeğe uyarıcı gönderdi alttan muayene etti dediğiniz gibi sancım var amasikligi düzenli değil bazen 10 ,5, 3 fk da oluyor bazen 1 saat 20,25 dk da oluyor düzeni bekleyin iki haftadır bizde hala siklasmadi doktor müdahale ettiği halde