Kızlar merhaba 28. Haftaya girdiğimden beri bebeğim bir süre hareket ettikten sonra tek bi tarafım da sertlik oluşuyor toplanıyor galiba bazen de iki yanımda da sertlik hissediyorum dokununca ama sancım vs olmuyor bu şekilde sertlikler normal mi acaba büyüdü için mi oluyor her şeyi merak ediyorum ve soruyorum kusura bakmayın ilk gebeliğim ☺️