Gnz Arkadaslar merhaba devlet hastanesinde normal veya sezeryan doğum yapan varmı süreç nasıl ilerliyor odalar tek kişilik mi iki kişilik mi birde kaç gün yatırıyorlar biraz bilgilendirirseniz çok mutlu olurum🥰
Kubraakn Arkadaşım doğ yaptığında bı gece kaldı iki kişilik odaydi ama bütün odalar öyle mi bilmiyorum
Kubraakn Normal doğumdu bu arada sezeryan da da bı gece kaliniyor bence tabi bu sizin sağlık durumunuza göre değişebilir