Dilsahhh3 benim 40+4 de geldi. Sıcak suyun içinde mi kalmadım, hergün yürüyüş mü yapmadım, merdiven mi çıkmadım, yerleri elimle mi silmedim doğum hızlansın diye ama doğum erken olmadı. Yani o geleceği zamanı bilir sen ne yaparsan yap.
Bir doktor da geç döllenme olduysa şuan sana 40 hafta olsa da belki o 38/39 dur bilemezsin doğmadı diye strese girme demişti belki seninki de öyledir. Sıkma canını şimdi yavrum yanımda uyuyor sende kavuşursun birkaç güne 😍♥️