Bebegiinin_Annesi Kızlar 32. Haftaya girmek üzereyim bugün karnımın en alt kısmı kasıklara doğru olan kısım batmaya başladı ayağa kalktığımda çok daha acıyor zor yürüyorum otururken bariz bi ağrı yok ama kalkınca ayaklarımın üzerine bastıkça bahsettiğim kısım çizgi şeklinde batıyor resmen böyle bi şey yaşayan var mı normal midir?
Ucrub-sulo Bende 31 haftadayim otururken de yururkende vajinami sanki bıçakla kesiyorlar aciyor kafası assagi dönük duruyordu en son muanede bende korkuyorum
Bebegiinin_Annesi Ucrub-sulo Bu mesane kısmı sanki ayağa kalktığmda tüm dikenler bıçaklar batıyor gibi ama bebek en son sağ yukardaydı anlamadım noldu 😔 Geçmiş olsun sizede inşallah geçer ne zamandır öylesiniz
Ucrub-sulo Bebegiinin_Annesi iki haftadır böyleyim ama son bir haftadır hergun ayni şeyi yaşıyorum sizede geçmiş olsun
Berfucaliskan 32+4 üm benimde aynı şekilde ağrım var, bebeğin kafası aşağıdaydı geçen hafta kontrolümüzde doktor yalancı sancıların olabileceğini söyledi. Yürüdükçe sürekli olan oturduğumda geçen bir ağrı oluyor bende yalancı sancı diye düşünüyorum umarım öyledir
Bebegiinin_Annesi Berfucaliskan Benim bebeğim ters dönmüş ondan olabileceğini düşünüyorum ondan önce bi şeyim yoktu çünkü az kaldı dayanalım 😔