Gecem1 Kızlar sezaryan olalı 17 gün oldu ateşim yok ama varmış gibi yaniyorum başıma sürekli soğuk şeyler degdiriyorum aşırı terliyorum bu sabahta baya usuyerek uyandım sezaryanlami alakali
La_le Gecem1 canım aynısını bende yaşıyorum sabah yanıyorum akşam üşüyorum sabaha doğru donüyorum resmen sezaryanla alakalı vücut kan kaybediyor ondan 25 gün oldu doğum yapalı halen ayni
Sumiire Gecem1 canım sezeryanla alakalı değil lohusalıkla alakalı bu bi ter döküyo insan su gibi oluyo ama terlemek iyiymiş hamilelik ödemini atıyo
heyecanliana93 Gecem1 Ben o ateş basmasından ağlayacaktım neredeyse evimizde çok sıcaktı mevsimde yaz delirecektim artık geceleride ısıtma tutuyordu üşüyordum şuan 45 gün oldu doğum yapalı yeni yeni toparlanıyorum diyebilirim
Mzyyn1903 Adet görmediğiniz içinde ola bilir menepozda olan şeyler oluyor adet görmeyince adet gördükten sorna normale döner
Gecem1 heyecanliana93 canım bide doğumdan sonra boğaz agrim oldu ama geçmek bilmiyor sendede oldumu hiç gecmiyo ama