zamaneannesi80 Anneolmahayali1 kullanmadım ama ben dolap uygulamasından 80 TL ye çok az kullanılmış geldiğinde anladım zaten yeni gibiydi sevi bebenin aldım ☺️
SunnyG Ya bu konuyu araştırdınız mı? Reflüsü olsa bile reflü yatağında yatmamalı diyen profesörler de var. Yabancı kaynaklara da baktım. Ben başta kullanıyordum ama araştırdıktan sonra kullanmayı bıraktım.
Tugcebanu Sevibebe tercih ettim, arkadaşımın bebeği yeni doğdu denemesi için vermiştim kolik bebek ona rağmen aşırı rahat etti simdi ona da alacağız 🌸 Sevi Bebe Çok Fonksiyonlu Yatış Yastığı - Beyaz https://www.hepsiburada.com/sevi-bebe-ok-fonksiyonlu-yati-yastii---beyaz-p-AILEUCIL32640?magaza=Karde%C5%9Flerbebek&url_src=ios-product-detail
SunnyG Anneolmahayali1 evet öyle ama gerek yok, sırt üstü düz zeminde yatmalı diyenler de var diyorum.