Kızlar 32.haftamda hafif preklampsi tanısı konuldu şu an 34+4 haftalık çok şükür tansiyonlar iyi gidiyor ilaç kullanıyorum
Tansiyondan dolayı bebek 2 hafta geride 32.haftada 1600 gram çıktı ciğer geliştirici iğne vs vuruldu
Bu 10 günlük sürede süt muz fındık ceviz badem kaşar peyniri kaymak vs bol bol yedim
Normalde 32.haftaya kadar az hareketliydi bunları yaptığım dönemde gece gündüz durmaz oldu karnım sürekli oynuyor acaba kilo alıyor mudur bu yüzden mi hareketleri arttı ☺️🙏🏻
Birde lütfen bize dua eder misiniz 34.haftadayız hala kilo almazsa maalesef erken doğum olacak yarın muayenemiz var umarım kilo almıştır 🤲🏻☺️