Ozcndln benimde üçlü tarama testi sonucunda trizomi 18/13 yazıyor ve yüksek risk kategorisinde değildir yazıyor 🙂 detaylıda sorun yok sağlıklı bütün organları gelişmiş denildi çok şükür ama kendi doktorum eko istedi kontrol amaçlı sanırsam bununla ilgili kötü birşey söylemedi çünkü her ihtimale karşı yaptırmak lazım teşekkür ederim 😊 inşallah