Aslan04 Leş leş leş hamileliğimin 9. Haftasında gaz sıkışmam oldu gecenin bir yarısı artık yürüyemiyordum çığlık çığlığa zor attık kendimizi oraya aşağıdaki kapıdaki acildekiler sistem bozuk siz çıkın doktor yardımcı olur daha sonra açarız kaydınızı diyince yukarıya çıktık kadın doğum doktoru o halde beni gördü bebeğimi mi kaybettim nolur yardımcı olun çok kötüyüm aşağıdan gönderdiler kayıt daha sonra açacaklar diye açıklama yapmamıza rağmen kafasını bilgisayardan kaldırmadan gidip kayıt açtırın öyle gelin dedi ve eşim orda kayıt açtırana kadar kıvrandım yinede kafasını kaldırıp bakmadı. Kayıt açıldı işlemlerim öyle tamamlandı ama o korkum o acımı o kadının suratsızlığını asla unutmam.