Melos90 Chicco biberon mu aventin biberonu mu? Cam ya da plastik hangisini önerirsiniz tecrübeli anneler
nevamm1 Melos90 kesinlikle cam. eventi abartı buluyorum fiyat olarakta ürün olarakta.wee ve event kullanmış olarak söylüyorum,
Srdm Melos90 avent natural pp tercih ettim ben biberonlarımı, cam kırılma ihtimali çok yüksek kullanıslı olucağını düşünmüyorum
Ozge Melos90 ben tommee tippee antikolik aldım pp plastik. İlerde suluk olarak da kullanır başlığını değiştirerek diye düşünerek aldım