EMFE Kızlar ocakta doğum yapicam ama bebek bezini kaç numra almam lazım.yenidogandan kaç paket almak lazim.nezamanlar bi üst numarayı alıyoruz 🙈🙈
mrveyvz EMFE Ben bir paket 1 beden aldım 2 paket 2 beden aldım canım zaten 1 beden olan 2-5 kg 2 beden olan 3-6 kg 1 bedeni bitirine kadar 2 bedene geçmiş olur yani 😊