Slm kızlar lütfen içimi aydınlatacak bisey diyin öğlen yemek yedim 2 bardak kola içtim doymadım üzüm yedim yine doymadım karpuz yedim şiştim davul gibi oldum ama oğlumun hareketlerini hissetmiyorum 37+4 haftaligiz sadece sertleşme var lütfen bisey diyin vsr.mi böyle olup sonra bebeğinin hareketlerini hisseden hastayeneyede gidemiyorum bazı nedenlerden dolayı😔