Gizemm006 Kdr25 Kdr25 6+5 im bende bu perşembe gidicez duymayı umuyorum inşallah ama nadir duyuluyormuş öyle biliyorum 😊
Meltemctnkl Benim 6 +5 olmadı gerekirdi dün gittim kalp atışına doktor hala 5+4dedi bebek gelişmiyor kalp atışı belli dedi ama şimdi duyamazsn dedi ya toparlarmış bu geriliği ya da devam etmezmiş üzgünüm ☹️ Haftası geri olan var mı arkadaşlar hepinize sağlıklı gebelik diliyorum 😘
Anur Meltemctnkl canim gec dollenme olabilir sorun etme kalp atisini duyduysan benimde 1 hafta geriden geliyor
Meltemctnkl Anur ben duymadım doktor ekranda yanıp sönüyor drdi ama umutsuzum adet tarihine göre zzaten 8 hafta olması gerekirdi kese 5 haftalık çıkınca geç döllendi dedi ama 20 günde hiç mi gelişmez hafta atmaz ;(
Anur Meltemctnkl umutsuzluga kapilma bekle bakalım benim bir dusugum var ilk gebeligim tib dilinde istenmeyen gebelikti kalp atisi cok zor goruluyordu betahgc takibine baktir 2 gune artiyorsa saglikli gebeliktir artmiyorsa sagliksizdir zaten kanaman baslar sagliksizsa
Gizemm006 Meltemctnkl üzülüp umutsuzluğa kapılma inşallah herşey çok güzel geçer hepimiz için bende ilk kontrolüme gitcem 🙏🏻
Meltemctnkl Anur betam en son yükseliyordu kan testlerimde bi sıkıntı görmedi Dr. teşekkür ederim ilginize
Meltemctnkl Gizemm006 inşallah seninde ilk kontrolün güzel geçer evet haklısınız hakkımıZda hayırlısı biraz rahat olmak gerek sanırım
Srpl27 6+3 günlük kalp atışlarını ekranda gösterdi attını doktor normalde zarar veriyor dinlemek dinlettirmiyorum hadi kısa dinleyelim dedi kısa dinledik öyle 🙏🏻Rabbim sağ saglim kucağımıza almayı nasip etsin💖