Deletedmom987 Molfix yenidoğan ıslak mendil kullanıyorum, bezi de molfix kullanıyorum canım 17 günlük bebişim
bayanelaa Deletedmom987 ayyy çoğunluk 3 yada 4 numarada felan molfix kullanmaya başladım diyor ama ilk bezine daha karar veremedim 🤷♀️
bayanelaa kahvesever__ ilk bebeğime prima premium care kullandım ama suan cok pahalı olduğu icin emin olamıyorum 🫣
bayanelaa Deletedmom987 illaki belki en iyi bezi bile kabul etmeyecek bebeğin cildine bağlı dediğiniz gibi