Yok. Ilişki sonrası yumurtlama dönemine denk gelirse yumurtanın döllenmesi rahme yolculuğu en erken 14 gün sonra belirtiler ortaya çıkar. En az 3 ay ara verin diyorlar ama benim de ilk gebeliğim düşük olmuştu kalanı kürtaj yapmışlardı. Yıpratıcı bir süreç ben 1 sene bekleyip öyle hamile kalmıştım. 1 kızım 3 yaşına girecek oğluma da 37. Haftadayım. Kendinizi hem psikolojik hem de bedenen dinlendirmenizi öneririm