NDK Bebeğin dönüşünü hissettiniz mi? 35+3 olduk ama hala dönmedik. Göğüs kafesindeki batma ve yanma yüzünden asla normal oturamiyorum.
Semra41 NDK ben hıssettım 30. Haftalarda oldu 32 de dr a gıttım evet dönmüş dedı☺️Bızımkı çok hareketlı her haeeketını çok net hıssettırıyor😊
Deletedmom547899 Motherandbaby aaa bunu hiç bu şekilde düşünmemiştim 😂evet bende aşağıda hissediyorum geçen kontrole gittim başı aşağıda dedi
Burcu0707 Motherandbaby hickirinxa agzinswki hareketi degil gogusunde hickirmayi hissediyorsun 😄 bizlerde oldugu gibi gogud boslugu sirt mesela
Motherandbaby Burcu0707 göğüs boşluğu kafaya daha yakın olduğundan baş aşağıda mı yukarıda mı anlaşılıyor ☺️