tly Bende 36 5 günlüğüm. Kahvaltı yapınca birşeyler yiyince sanki ev benim üstümde uzanmak istiyorum. Yürürken , araba kullanırken, bazen elimde birşey varken sanki elim ayağım boşalıyormuş . Hiç direnç yokmuş gibi hissizleşiyor . Dr a gittim hem kansızlık var ilaç kullanıyorum hemde magNezyum eksik birde Bebek de ağırlık yapıyormuş .