De25 37.haftalığım çok zorlu bir grip geçiriyorum doğum sancısı gibi ağrı çekiyorum hastaneye gittik serum takildim inanın hiç etkisi olmadi acaba bebeğe zararı olur mu öksürük de var yoksa covid mı olduk Aklımda deli sorular 😷