Nedendir bilmiyorum belki hormonlar yada belki birşeyler yanlış gidiyor belki de kendimi,hislerimi, duygularımı ifade edemiyorum kimseye bilmiyorum ama belki böyle hisseden bir tek ben değilimdir diye yazmak istedim sizde böyle hissediyor musunuz size böyle hissettiren nedir bana şuan bunu hissettiren güzel bir evliliğim olmasına rağmen sanki birşey eksik hissi iki ayrı odada ikimizde ayrı ayrı kendimize zaman ayırıyoruz ama beklentim bu değil bu yüzden şuan ki yalnızlık hissi ama hamilelik başladı başlayalı sık sık başka nedenlerle kendini gösteriyor bu his bu yüzden merakım sizde de böyle mi Not:35. Haftam