Azra_nur ben aşılama yaptırdım ama mikroçip falan değildi çok şükür ilkinde tuttu pcos vardı adetlerim duzensizdi 2.seneme kadar doğal yollarla olmadı Haziran’da yaptırdım çok şükür şu an 9+5 iz🥰size tavsiyem strese girmeyin 2 taraflı düşünün illa olacak diye düşünmeyin araştırma hastanesinde de yaptırabilirsiniz hem daha uyguna geliyo