Edakrc Yok hayır doğum kanalına girse belirtisi başka olur illaki böyle iki sızlatmayla kalmaz. Benim de ilk gebeliğim ama çok araştırıyorum o yüzden için rahat olsun bol bol araştır tehlikeli durumlar ne olabilir diye ama bu durum çok normal hep yer değiştiriyorlar çünkü