Kivircikgebe Sabahtan beri hareket ederken yürürken pelvis kemiğim mi bilmiyorum vajinamdaki kemik ağrıyor neden acaba sanki uzun süre bisiklet sürmüşüm gibi sporda yanlış bi hareket yapmışım gibi 35 hafta oluyorum bu gece acaba açılma mı oluyor
Edakrc Kivircikgebe bende de oluyor o hatta 25+4 um 2 gün önce doktora söyledim o çok normal magnezyum kullanman lazım dedi magnezyum verdi
Easl Kivircikgebe bende de 34-35 te başladı şu an 36 dayım yatakta sağa sola dönerken daha felaket ağrıyor
Edakrc Kivircikgebe içiniz rahat olsun ben sordum doktora çok normal dedi özellikle gece yatarken sağa sola dönerken benimde çok ağrıyordu . Magnezyum hafifletti 2 defa kullandım etkisini gördüm
Kivircikgebe Edakrc ay inşallah biraz aktifim denize falan da giriyorum ters bir şey mi yaptım diye korktum
Edakrc Kivircikgebe yok yok içiniz rahat olsun ama denizde de ıslak mayo veya bikiniyle çok durmayın enfeksiyon kapmamaya çalışın
Symgurbet Ay bende de vardı neden diye hep düşünüyordum bugün Bi aynaya vajinama bir baktım meğer varis oluşmuş ondanmis o ağrılar görünce bayağı şok oldum hiç aklıma gelmemişti sizler de bir bakın bende buarada 35+5 gunlugum
FiruzeAlagoz1207 Symgurbet devlet hastanesine mi gidiyorsunuz özele mi biri özel hastanede bu yüzden sezaryen olmuştu da ondan merak ettim 🤔
Symgurbet FiruzeAlagoz1207 devlet hastanesine gidiyorum ben ama zaten ilk bebeğim sezeryan olduğundan bu da sezeryan olucak