kızlar yarın 1 haftalık oluyor bebeğim. Biraz az kilo ile doğdu 2880 kilo ama sütüm az geldiği için ilk 3 gün kilo verdi 2500 e düştü kilosu. Şu an hem emziriyorum hem de enjektörle yan taraftan formula mams veriyorum. Benim sormak istediğim bebeğim memeyi kendisi bulamıyor. Elimke tutup ağzına sıkıştırmak zorunda kalıyorum memeden çıkınca da sinirleniyor. Normal mi? ne yapabilirim?