33 haftalık 🤰 8 aydır ishalim 😔 geçmiyor herşey yaptım ettim herşey baş edemedim şimdi doğum yaklaşıyor doğum da ishal olursa ben ne yapacam ya şimdide kafayı bu psikoloji ile yiyorum aşırı utanırım doktorumdan ıkın dese çişimi yaparsam diye 🙄🥺offf allahım