Arkadaşlar ilk haftalarımdayım ama çok aşırı yorgunum halsizim kolumu kaldıramıyorum.Yatıyorum sürekli kalkamıyorum.Önceki gebeliklerimde böyle şeyler yaşamadım hiç ağrım yorgunluğum olmazdı.Yaşayan anneler normal mi bu kadar kötü olmam yada sebebi ne acaba?