papatya82 Hanımlar doğum sancıları nasıl oluyor. Adet sancısı gibi bı sancım var ve aşağıma sızı giriyor yürüdükçe bebek hareket ettikce
nmtock41 papatya82 doğum sancısı olunca hissediyorsunuz çok şiddetli ama kısa süreli ve geçince bi daha olmayacakmış gibi sonra dakikalar sonra bi aynısından daha oluyor sonra diyorsunuz işte bu 🤭
Belinay-asel Duzenli sancilarinin olmasi lazim once adet sancisi gibi sonra siddetleniyor ve gitmiyor sanci duzenli olck ama
kullanici34 papatya82 benim de sizin gibi 2 gündür yatıyorum ayağa kalkınca bır anda aşağıya toplanıyor 5 aydır normal doğum pozisyonunda akşama kadar 20 den fazla lavobaya gidiyorum enfeksiyon olabilir dedi doktorum ama sonuçlarım temiz çıktı kasıklarım belim kalçam ağrıyor doğum sancısı mı ve 34+6 dayım daha çok erken
papatya82 kullanici34 doktor bana ağrıların olur vücut kendini hazırlıyor demişti ara ara oluyor bnmde bir gün ağrılı bir gün normal
Dilooo Kızlar benımde yarım sattır alt tarafta cok Baskı var canımı baya acıtıyor cok hareketli cok baskı yaptıgından korkuyorum sizde de oldu mu Boyle agrı
Belinay-asel papatya82 hafta sancisi sizinkisi ama dogumun yakin ben o yanlnci sanciyi 1 hafta cektim gerck dogum sancisi olsa durmazsnz dogum olurdu
papatya82 Belinay-asel bugünde vardı belime vurdu mesela ve sol ayağım davul gibi nasıl açıyor ödem oldu galiba
Fatmagul01alpaslan 37 haftaya girdim bende geceleri oluyordu agrılarm simdi gündüz de bazen oluyor kasık bolgem ozellikle dogsaydi bi ağrılar beni çok ypratıyor korkuyorum açıkçası bu böyleyse BN doğumdan ne yapıcam die
papatya82 Fatmagul01alpaslan benm ikinci doğumum ilkinde suyum geldi anlamadım yani sancı falan yoktu öyle gittim hastaneye sonrasını heyecandan inan hatırlamıyorum 😂 normal doğum yaptım Allah güç kuvvet veriyor