Mysmrt Kızlar 9+2 yim bugün sabahtan beri sol kasığımda aşırı bir ağrı var bu normal mi acaba. Hani çok koşunca apandisit şişer ağrır ya aynı öyle bir ağrı
nidayalcindag09 Kasık ağrıları ve bel ağrıları olması normal kuzum. Küçük daha çünkü. Ben ilk başlarda adet ağrısı gibi ağrı çekiyordum. Çok yoğun ağrılar. Ebem ağrıların olur korkma demişti. Kanama olmadıktan sonra sıkıntı yok demişti bana.
Mysmrt nidayalcindag09 ay sağol canım valla içime su serptin korktum hastaneye gidecektim öyle kanama falan yok çok şükür sadece sancılar var hafifliyor o da geçer inşallah
nidayalcindag09 Mysmrt Kendini fazla yorma canım. Dinlenmene bak. Hafifliyorsa dediğim gibi oluyor onlar. Ama çok siddetlenirse bı acile git. Ama korkma küçük olduğu için olabiliyor böyle ağrılar. 😊