Merhaba Temmuz ayının 10′da âdet oldum ve 15 ’de bitti aradan 10 gün geçti ve sıvı şekilde idrarla beraber kanama geldi çok uzun sürmeden kesildi Bir gün sonra biraz daha kanama oldu ve yine kesildi yumurtlama haftasına dikkat ettim Bebek düşünüyoruz neden oldu acaba henüz acile gitmedim Şubat’ta ayında 3.5 haftalık dış gebelik olduğundan düşük yaptım yine aynı mı olacak korkusu var ve yeni adet olmama 7 gün var aşıtı bir bel kasık ağrısı var ne yapmalıyım 😔 hamilelik belirtileri mi acaba 😏