iremmerlyn doktorum suha sonmez okdr iyi başarılı doktor ki imkanın varsa git kesin derim ama benim imkanım olmadığı için bu ay bıraktım doktorumu doğuma başka doktora gidicem sezeryan ben kendi isteğim bundan önce dusuk yaptim üçüz gebeligim wardi hepsjni normal doğurdum okdr çok acı çektim ki anlatamam sezeryan elbert kolay değil ama tekrardan gücüm yok normal doğurmaya allhim herkesi kurtalsin inş sağlıkla kucagjmiza alırız