mercimegin_annesiii Oykubydarogullari kaç gündür tavsiye edilen herşeyi yaptım tık yok az önce çömelerek yer sildim sıcak duş aldım peşine beklemedeyim bakalım ☺️ 38+1 bu arada
Ogretmen1anne Oykubydarogullari 39 haftalığım sabah belime kuvvetli bir ağrı girdi. Kesildi sonra başka bir belirti de gelmedi. Neler yapsak da gelse artık ☺️
Ogretmen1anne Oykubydarogullari dün sabah girdi bi de gece şiddetli bi ağrı girdi belime. Şu an sanki hiç ağrılar yaşanmamış gibi uyandım 😅Sıklaştırmasını beklememiz lazım galiba
Ogretmen1anne Beyzalicyr ay ben de 🤦🏻♀️ Hurma en sevdiğim şeydi ama o kadar yedikten sonra artık midem almıyor
Ben_diyebiri Son kontrole gittiğiniz de genelde doktorlar bebeğe uyarı veriyor size yaptılarmı benim ilk doğumum 40+2 de oldu ikincisi 40 +1 de suni sancı verdiler şimdi üçüncüye hamileyim bakalım bu nasıl olacak