34 haftalık ikiz gebeyim tansiyon yükselmesinden dolayı 4 gün Zeynep kamilde yattım. Genelde hastane yorumları çok iç açıcı değildi. Özel takipli olduğum için ilk defa girmiş bulundum.
Gidecek arkadaşlara önerim var
Ben acilen giriş yaptım tansiyon yüksekti bebeğimin birinin hareketleri yavaşlamıştı serum hava ilaç VS verildi takip edildi akabinde direk doğum haneye sevk edildim. Doğumhane biraz ürkütebilir haliyle sancı çeken vs durumu acil olan hastalar mevcut. Ama inanın okadar güzel ilgileniyorlar sakinleştiriyorlarki bayıldım. Hele bir hemşire vardı annecim bitanem canım konuşması bu şekilde deydi. Bir tesettürlü ebe harika karşıladı hasta psikolojisini biliyorlar kesinliklr hastaya bağırma çağırma hakaret yok. Aksine herşeyi çok güzel izah ettiler. Benimle ilgilenen doktor erkekti çok anlayışlı ılımlı Bi doktoru keza ordki tüm doktorlar öyleydi. Bebeğimin kalp atışları normale dönünce doğumum iptal oldu perinatolohi bölümüne sevk edildim 4 gün orada yattım. Pis demişlerdi hep ama günde 2 kere temizlik görevlisi geliyor çöpler toplanıp etraf siliniyor. 3 gece kaldım 3 gecede 1 kere çarşafla değişti ama pislenir vs. Talep ediyorsun. 1 kadın gelip memnun musunuz bir ihtiyacınız yada sorununuz arızalı bir durum varmı diye sordu Kaldığım odada kapı kolu bozuktu 30 dkya gelip yaptılar. Yemekleri malum hastane yemeği ben yiyemedim çorba içtim sadece saolsun yemekçi abla fazla fazla çorbamı verdi. Hemşireler belirli saatlerde kontrollerini yapıyor birşey oldumu seslenince hemen geliyorlar. Sabah 7 gibi bir doktor 10 gibi 5 6 doktor gelip durum değerlendirmesi yapıyor. Ama açıklama yapmıyorlar sana kendi aralarında konuşup gidiyorlar. Ağrın varmı şikayetin varmı tek sorulan bu. Genel olarak ben çok memnun kaldım gidecek aklında soru işareti olan arkadaşlara yardımcı olmasına adına paylaşmak istedim