mrs_elisah Selam kızlar 25. Haftanın sonundayım bebek hareket ettikçe alt tarafımda Baskı olduğunu hissediyorum sizde durumlar nasıl? Sanki bişey pıt diye çıkacakmış gibi hissediyorum ya da altıma kaçıracakmış gibi bir his.
132025 mrs_elisah bende 26+0ım bugün birkaç gün önce benimde öyleydi ayakta duramadım her an çıkacak diye doktora gittim herşey normal sıkıntı yok muhtemelen bi yerlerini dayıyolar aşaya
Ezgiiss mrs_elisah benim de senle aynı. Yoğun bir baskı hissediyorum bi ağrı bi sızı gibi sonra geçiyor , tuvaletim gelince zaten tutmak imkansız. Aman aşağıda yukarda sağlıkla doğsunlar da zamanında 🤲
mrs_elisah geyiksaniye aşağıdaydı ama sonra dinlendim baya tekrar yukarı çıkmıştı ama son 10 gündür her gün 2 km yürüyorum ondan mı acaba bilemedim
132025 mrs_elisah ben kafasının olduğunu düşünmüştüm ki doktor gidince tam orda olmasada kafasının aşaya doğru döndüğünü öğrendim
Minigim38 Benim bebegimin ayakları sürekli kasıklarımda duruşu makat gelisiymis her an tuvaletim var gibi hissediyorum ayakta biraz fazla kalayım hemen ağrım oluyor bel ağrısı oluyor bide inşallah yukarı çıkar diye dua ediyorum 😇
mrs_elisah Minigim38 inşallah çıkar canım çok zor oluyor ağrısı. Benim 18 aylık kızımda var o da hep kucağımda
Minigim38 mrs_elisah inşallah bide hic doğum pozisyonunda olmuyor 26 haftaligim ama ilk gunden beri hep ayakları kasıklarımda doktorum böyle devam ederse direk sezaryan diyor inşallah döner🤲🤲
mrs_elisah Ezgiiss Amin canım inşallah sağlıkla gelirler. Benim ilk kızımda erken doğdu o yüzden korkuyorum. Bi de doğuma memlekete gideceğim son 1 hafta kala