Mlkysf Ecmelllllll bende embiye hanıma gidiyorum daha doğurmadım ama suanlik memnunum ben ssvd istediğimi söyledim hiç itirazsız kabul etti normal doğum yanlısı olmasa bence kılıf uydurur yapmak istemezdi diye düşünüyorum
Bebegim_veben Ecmelllllll selam bacım yine ben ilk dogumu mu embiye hanımda yaptım 11 yıl evvel kendisi normal dogum yancısı ozamanlarda çok çok ilgiliydi uludag üniversiteside çalişiyordu daha sonra dorukta çalişirken gittiigimde o eski ilgi alaka kalmamiştı şimdi kendi muayenesi geçti gitmedim ama komşum gidiyor oda aynı şeyi söylüyor🙂
Mel16 Bende embiye hanima gidiyorum ama henuz dogum olmadi, ama iki kuzenim onda normal dogum yaptılar.
Ecmelllllll Mel16 hangi hastaneyi tercih ettiler acaba bende embiye hanımla dorukta doğum yapmayı düşünüyorum ama çok kararsız kaldım
ogrencianne35 Ecmelllllll hayat hastanesinde yani bende çok istedim normal olsun ama bu kadar takmayın kafaya bebegin ve sizin sağlığınız herşeyden daha önemli 💜
Mel16 Ecmelllllll ikisi de dorukta yapti ama o zaman dorukta çalışıyordu simdi ayrildi. Hayat bina olarak daha yeni doğumhanesini doruktan daha cok beğendiğini soyledi gecen kontrolde ama karari size bırakıyor.
Ecmelllllll Bebegim_veben bence şuanda da çok ilgili bir doktor ondan yana sıkıntım yok ama doğum konusu beni biraz korkutuyor açıkçası normal olsun istiyorum o yüzden hastaneye de karar veremedim dorukta yapıp memnun olanda var olmayanda var
Mlkysf Ecmelllllll daha netleştirmedim önce iki hastaneden de fiyat öğrencem ama fazla fark olmazsa hayat hastanesinde yapmak istiyorum doğumu
Mel16 Mlkysf doruk normal 5500 sezaryen 7000 hayat ikiside 7000 dedi gecen hafta. Ama fiyatların degisme ihtimalide var.
Mlkysf Mel16 doruk ta ne kadar fark varmış sezeryan ve normal arasında 1 ayda değişmez insaaallah fiyatlar