Sibbeell İkiz gebeler bşy sormam lazım ben 14+2 çift yumurta ikizlerine hamileyim 13. Haftanın sonundan beri idrar yapma isteği sıkışıklık hissi var kan idrar tahlili verdim enfeksiyon vs yok siz yaşadınız mı bu durumları yaa
misslavinia1 Sibbeell ben yasadim 10 dk da bir idrarım gelirdi ama yapınca az birsey 2 3 damla gelirdi ama beni mahfederdi. Sanki altıma kaçiracakmis gibi olurdum surekli tuvalete gider gelirdim. Simdi hafifledi cok sukur
ikkrk91 Sibbeell ikiz gebelik degilim ama ilk 3 ay ve son 3 ay devamlı idrara cikma durumu oluyor. 2.trimester da azaliyor
Sehrbnon122 Sibbeell 22 haftalık çift yumurta ikizlerime hamileyim kuzum hala var o sürekli idrara cıkma isteği başlardan beri hep vardı yani normal bence
Bebekdelisi Sibbeell bu ben😆 12+4 hiç degısmedı gece gündüz wc deyım bide 3,5 lt yakın su tüketiyorum halimi sen düşün🤪
Sibbeell misslavinia1 Mzyyn1903 off bende aynı durumdayımm yaaa bebeğin baskı yapması izin küçük değil mi
Mzyyn1903 Ben sabah kalktığımda yada gün içinde wcye gidene kadar sancım oluyor sanki idrar torbama ağırlık çöküyor gibi wcden çıkınca hiçbişey yokmuş gibi normale dönüyor bebek oralarda dolanıyor heralde 🌝
Mzyyn1903 Sibbeell idrar torbanın oralarda takılıyorsa değil 😂 32. Haftadayım ama 24. Haftadan beri böle bende
Mzyyn1903 Sibbeell senin ikiz olduğu için daha erken başlamış ola bilir 2 side büyüyor yer daha çabuk daralıyor
Meryemyahya Sibbeell korkma canım ben 31 haftadayim ilk günden beri hâlâ ısrar prolemim var hele bu zamanlarda daha çok baskı olduğu için daha çok gidiyorum
Sibbeell Sehrbnon122 yani İkizlerde erken oluyor o durum ozaman yaa bende en son kontrolde söyledim doktora tahlil falan yaptık sonuç iyi ama ne blym baskı yapıyorsa küçükler daha diye düşündüm baskı için
Sibbeell Mzyyn1903 olabilir canım ya doktor ilk haftalarda pek olmaz dedi muayenede biraz korkuttu beni
Bebekdelisi Sibbeell bende bende canım ıkız benımde basından berı hep böyle ben büyüyünce geçer dedım ama yok demek geçmeyecek😆
Mzyyn1903 Sibbeell ilk haftalardada değilsin artık nerdeyse 3 ayı bitiriceksin bence endişelenicek bişey yok çok aşırı canın yanmıyorsa tabi kendini iyi hissetmiyorsan genede bi doktora görün idrar yolu enfesiyonu felan varmı bi baktır
Sibbeell Bebekdelisi kıız İnşallah geçer beee yarın bi gün dışarı çıkamayız valla 🤣 şimdi evde dinlenme yatış durumundayım ama sonrası 🙄
Bebekdelisi Sibbeell wc olan yerlerı tercıh edıyorum canım ben genelde😆 valla vaktın varsa cık riskin yoksa cok sonra agırlasıcaksın genelde ılerı haftalarda ıkızlerde dinlenme cok öneriliyor ben tekte 4 aydan sonra yattım hep Allah korusun