Gebeligimin üçüncü ayına giriyorum arkadaşlar ve inanılmaz gobegimde en çok tüylenmeye başladım önceden bu kadar tüylü bir insan değildim bunlarla baş edemiyorum napicam doğumdan sonra azalır mı şimdiden aldirsaammi aldirirsan doğumdan sonra dökülmez diyorlar napim sizce ama eşimin karşısına da bu şekilde utanıyorum çıkmaya :/