Bacim bence hemen dönme bekle derim
Benim doğumum cok guzel geçmesine rağmen yinede birine ihtiyac duydum. İlk çocuğunuz mu bilmiyorum ama hem acemilik var hem uykusuzluk yorgunluk olucak en azindan bir 15 gun daha dayanın derim. Bide 7 gunlukten sonra uçağa alıyorlar bebegi. Ve mutlaka inişte kalkista bebegi emziren kulaklarına zarar gelmemesi icin