nevzatbaskomser Bugün kanamam yok ama koyu kahverengi akıntı geldi. Dünkü kanamanın kalıntısı mıdır? Korkmam gerekir mi?
Deletedmom52620 nevzatbaskomser kahverengi kanama aktif kanamanın olmadığını olmuş kanamanın durduğunun belirtisi demişti doktorum benimde sürekli kanamalarım oluyordu şakır şakır arkasından kahveye dönüyordu 2 gün sürüp bitiyordu ilaç kullanıyor musunuz ?
nevzatbaskomser _peritozu Gittim dün kanamam olunca gittim progestan kullanıyorum istirahat ediyorum aynı zamanda. Kanamam durdu ama böyle akıntı geldi
Bukremm @nevzatbaskomser benimde ilk hamileliğim 3 ay aralıklı şekilde kanamalı devam etti doktorum kanama renginin normal adet kanaması gibi değilse endişe yapacak bişey olmadığını söyledi çünkü her türlü tahliller kontroller yapıldı ama kanamanın neden olduğu bulunmadı endişe yapma o yüzden oluyor bazen öyle
nevzatbaskomser Bukremm Benim kese etrafında kanama görüldü,bunun tedavisi yok kontrol edilecek ve kendini yormayacaksın dedi
Deletedmom52620 nevzatbaskomser evet doktorumda genelde böyle söylüyor kahverengi kanaman olursa progeston kullan 2 3 gün geçene kadar ama kırmızı kanama olursa endişelen hemen gel bakalım diyor.
Bukremm @"nevzatbaskomser hiç endişe etme canım bende öyleydim dikkat edeceksin dedi kalmayacaksın dedi motora da bindim gezmeye de gittim Rabbim ne dilerse o olur korkma yani
nevzatbaskomser Bukremm Motora binmem tabi dikkat ediyorum kendimi yormamaya çalışıyorum tevekkül Allahtan