nbhtcni Kızlar sizde yaşadınız mı acaba, genital bölgem baya karardı hamilelik süresince, son zamanlar dahada karardı sanırım. İnsan kendini kötü hissediyo. Beyaz tenliyim bide. Jilet kullandım hamilelik süresince, acaba I yüzdne mi
Asenahil nbhtcni Merhaba , jiletin etkisi vardır elbette ben epilasyonluyum hiçte jilet kullanmadım şuan da ağda kullanıyorum ama koltuk altim genital bolgem çok pardon ama kapkara ve kalça aram gebelikte normalmis nasip olursa doğum sonrası hemen açılmıyor ve biraz vakit alıyormuş 😊
Elisarli nbhtcni benimde öyle maalesef çok beyaz tenli olmama rağmen genital bölgem ve iki bacak arası kısmı göğüs uçlarım ve kol altlarım karardı gebelikte 😒 inşallah düzelir
mirage333 nbhtcni jilet ile hic alakası yok. Benim o bölge lazerli suan almiyorum yani. Hamilelikte gögüs ucu ve genital bölgem bildiginiz kapkara oldu 😂 bende beyaz tenliyim. Internette arastirdimda bu kararma oluyormus hamilelikte
Melismelo mirage333 hamilelikde tekrar cıktılar mı peki ? Lazer yapınca hamilelikde geri cıkıyor diyorlar doğrumu🙄
mirage333 Melismelo bende öyle dedikleri icin kol ve bacaga gitmemistim bebeğim olduktan sonra giderim diye. Genital bölge icin alt nemli kısım yine çıkar onun icin 6 ayda 1 kontrole gelmen gerekli demislerdi ben lazer yaptiralı 4 yıl oldu hic gitmedim kontrole 😂 nemli kısimdan illaki biraz cıkiyor ama oda toplasan 10 15 tane tüy ancak. Hamilelikte tekrar cikmadı yani
benimmdunyamm nbhtcni jiletin etkisi vardır evet kararma.oluyor ama çok aşırı değil var yok arası ama benim.koltik altıma Cok leke attı karardi onun için doğumdan sonra krem isticem
mhmmddgc nbhtcni Gayet normal kararması hormonlarn etkisinden oluyor. Lohusalık döneminde açılıyor merak etmeyin. İlk gebeliğimdede kararmıştı sonra açıldı